Rynkeby lancerer nye frugtdrikke i genkendeligt design

Rynkeby er klar med tre nye, velsmagende frugtdrikke til den prisbevidste forbruger.

I begyndelsen af februar lancerer Rynkeby en række nye frugtdrikke til de danske forbrugere.
De nye frugtdrikke kommer i første omgang i tre varianter: Appelsin, æble og multifrugt. Fælles for dem alle er vores fokus på den gode smag og afsættet ide gode råvarer.

De nye frugtdrikke erstatter en række af Rynkebys nektar-produkterog er udvikletfor at kunne tilbyde den mere prisbevidste forbruger billigere alternativer til juice.

Med de stigende råvare- og energipriser og den stigende inflation oplever mange, at husholdningsbudgettet ikke rækker helt så langt som tidligere. Og det har skabt en efterspørgsel på mere prisvenlige produkter som eks. frugtbaserede drikke.

I en frugtdrik og en nektar kan man i modsætning til en juice reducere mængden af frugt og tilføje eks. vand og sukker. Det har vi gjort i vores nye produkter, samt erstattet dele af sukkeret med kunstige sødestoffer. Det betyder, at vi kan tilbyde et produkt, der er billigere end juice, og samtidig er kalorieindholdet lavere i frugtdrikkene end i vores nektar-produkter.

De nye frugtdrikke kommer i et genkendeligt og klassisk Rynkeby-design. Frugtdrikkene kommer på hylderne fra uge 5 og kan købes bredt i dansk dagligvarehandel.

Du kan læse mere om Rynkebys produkter i vores oversigt her.

Siden 2002 har Team Rynkeby samlet over 640 mio.kr.ind til bl.a. Børnecancerfonden – og hver gang du køber Rynkeby, er du med til at støtte projektet.