Reklamation


Vi sætter en ære i at udvikle gode produkter, så vores kunder har en god oplevelse, hver gang de drikker juice eller saft fra Rynkeby Foods A/S. Derfor gør vi altid vores bedste for at levere produkter af bedste kvalitet.

Er du alligevel ikke tilfreds med det produkt, du har købt, kan du sende den tomme emballage ind til os sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med. Fortæl hvor og hvornår du har købt produktet, så erstatter vi produktet og refunderer portoen. 

Adresse:
Rynkeby Foods A/S
Vestergade 30
5750 Ringe
Att.: Kvalitetsafdelingen

  

Reklamationsformular

 * Obligatorisk information. Indkomne reklamationer og tilknyttede data slettes permanent 3 mdr. efter modtagelsesdato.

Rynkeby Foods A/S persondatapolitik.

  : Vælg dato
Hele koden, som findes i forbindelse med mindst holdbar til (eksempel: Y1142 17 14:57 11. okt.13).
Hvis ja, gem venligst produkt samt emballage
Butik hvor produktet er købt.
Jeg har læst og er indforstået med Rynkeby Foods A/S persondata-politik (link fremgår øverst i denne formular).

Sådan startede det

Team Rynkeby: Fra vild idé til velgørenhed

Læs mere

#DelDetGode

Gode historier, der gør hver dag lidt bedre

Læs mere

Besøg Team Rynkeby

Team Rynkeby

Team Rynkeby cykler hvert år til Paris for at samle penge ind til børn med kræft og deres familier.

Besøg Team Rynkeby

Rynke

Mangler du en sød Rynkebamse?
Så besøg vores

Webshop